niedziela, 22 grudnia 2013

Urodziny

Powiem wam wprost, że filmik, który mi przygotowaliście, zrobił na mnie naprawdę ogromne wrażenie. Poryczałam się jak dziecko, które rozpakowuje swój wymarzony prezent gwiazdkowy. Często słyszałam w swoim życiu pytania 'co chciałabyś dostać na urodziny' i po przekroczeniu pewnego wieku, w którym najlepszym prezentem jest DUUUŻO ZABAWEK, nie umiałam odpowiedzieć na to pytanie. Dziś umiem, bo dziś dostałam od praktycznie obcych ludzi tyle serdeczności, uśmiechu, że ciężko jest mi to ogarnąć. Nie chcę żebyście źle odebrali słowo 'obcy' :) Dobrze wiecie co ono w tym kontekscie oznacza - chodzi mi o to, że ciężko mi było wyobrazić sobie moc i ogrom internetu do tego czasu. Teraz wiem, że wszystko co robie nie idzie na marne - nie jest jakieś z dupy, nie jest zwykłym pisaniem w internecie. Daje wam poczucie jedności, pokazuje wam problemy i trudy dorosłego życia i cieszę się, że mogę was w jakiś sposób nauczać, bawić, pocieszać. Naprawdę, mogłabym pisać wiele wiele na temat tego, jak bardzo jestem wam wdzięczna za każdą sekundę tego filmiku, ale nie umiem tego wyrazić ani słowem, ani gestem, ani niczym innym. Daliście mi tym więcej niż możecie sobie wyobrazić, postaram się nadal w jakiś sposób być w waszym życiu (chociaż widzicie, że jest mnie coraz mniej - głównie przez prace i problemy).

Załączam filmik, bo jest niesamowity i jeszcze raz

BARDZO BARDZO WAM DZIĘKUJĘ

I TAK - NAPRAWDĘ PŁAKAŁAM. A to Diamonds w wersji urodzinowej dobiło mnie do podłogi ze wzruszenia.

45 komentarzy:

  1. Klaudia, kochamy cię, zostań z nami na zawsze:( <33

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 lat Klaudia <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co Ins bo LF ZWASZE JEST I BĘDZIE NAJLEPSZA!!!!!!! KochaMY CIĘ <33333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz 100 Lat <333 teraz urodzinowe pizdowanie! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszymy sie bardzo, ze Ci sie podoba Klaudusiu :) :D
    Zasluzylas na to w stu % :D <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszego misiu <333
    #LF

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego Insiku <3 #LF

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat Dusiu nasz kochana! Pamiętaj, że LF się kocha i chcemy być jak najbliżej Ciebie. Płakałam jak oglądałam filmik i jak czytała notkę. Jeszcze raz sto latek, spełnienia marzeń, szczęścia i dużo miłości- przede wszystkim od Oli, ale też od całej LF! :*** <33 Udanych urodzin :) Wracaj do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  10. 100 latek od całej LF kochana Dusiu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego Klaudia!
    Kocham Cię za taką, jaką jesteś. Nigdy się nie próbuj zmienić. Wy obie jesteście naprawdę wspaniałe, zazdrościć Wam można wszystkiego. Osiągnęłyście wielki sukces, we wszystkim.
    Klaudusio, teraz Twoje życie się unormowało, masz miłość, dobrą pracę, wielkie wsparcie od całej LF i inne cudowne rzeczy. Jesteście niesamowicie inteligentne!
    CAŁA LAFAMILIA TERAZ CI SKŁADA NAJCIEPLEJSZE ŻYCZENIA!
    STO LAT!

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepszego Klaudia i jeszcze więcej szczęścia z Ola oraz zdrowia fizycznego jak i psychicznego :*** lf

    OdpowiedzUsuń
  13. Złożyłam ci życzenia na asku, ale pewnie nie widziałaś więc jeszcze raz NAJLEPSZEGO KLAUDUSIU! <3 Żebyś miała wszystko co najlepsze, żebyś była z Olą jak najdłużej, żeby wszystkie twoje marzenia się spełniły! <3
    ~Ala

    OdpowiedzUsuń
  14. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO INSIK <3 100000000 LAT <3 CIESZYMY SIĘ, ŻE FILMIK SIĘ PODOBA :) STARALISMY SIĘ :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Klauduś, nie potrafię składać życzeń, ale z całego serduszka chciałabym Ci życzyć na prawdę, wszystkiego, wszysykiego, co najepsze. /n.c.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego naj... naj... :3 Wszyscy cię kochamy :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszyscy którzy zrobili filmik bądź w nim uczestniczą serdecznie pozdrawiają! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Insik jeszcze raz wszystkiego najlepszego <3 :* LA FAMILIA FOREVER! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Insik, snilas mi sie ostatnio. Bylam bardzo smutna, a ty mnie przytulilas :) Niestety nie ma mnie na filmiku, ale chcialabym co zlozyc najserdeczniejsze zyczenia: duzo spokoju, milosci, szczescia i zdrowia. No i kotow. Man nadzieje, ze kiedys sie spotkamy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochamy Cię Klaudia <3 Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego i dziękujemy za słodką notke <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Klaudia my ciebie również kochamy, jesteś dla bardzo ważna, można powiedzieć że jesteś cząstką nas. Jeszcze raz najlepsze życzenia. :**

    OdpowiedzUsuń
  22. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO KLAUDIA! ŻEBYŚ BYŁA Z OLĄ JAK NAJDŁUŻEJ, ŻEBY TWOJA FIRMA ROZWIJAŁA SIĘ JAK NAJLEPIEJ, DUŻO MIŁOŚCI, ZDROWIA, POCIECHY Z KOTKÓW! KOCHAM CIĘ!:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Klaudia nawet nie wyobrażasz sobie jak jesteś dla nas ważna. Każdy Twój uśmiech, Twoja łza jest także naszą. Jesteś po prostu cząstką nas i strasznie Cię kochamy. ♥ Jeszcze raz najlepsze życzenia dla Ciebie i Olusi.

    OdpowiedzUsuń
  24. SPEŁNIENIA MARZEŃ KOCHANIE I CZEGO TYLKO SOBIE ZAPRAGNIESZ. POCIECHY Z OLUSI I KOTKÓW. :D <3333333333 KOCHAM WAS! jezu <333

    OdpowiedzUsuń
  25. Najlepszego Insik ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Sto lat niech żyje żyje nam Insik!!
    Dużo miłości,szczęścia,spełnienia marzeń więcej romantycznych randek z Olą i dużo radości!
    Nie zmieniaj się bądź zawsze sobą-naszą kochaną Klaudiusią! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. STO LAT STO LAT NIECH ŻYJE ŻYJE NAM! A KTO? NASZA DUSIA ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  28. STO LAT STO LAT NIECH ŻYJE ŻYJE NAM!!!!! A KTO? NASZA DUSIA!! ♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochamy Cie Klaudusiu :**
    Życze Ci dużo zdróweczka , wiele szczęśliwych chwil i zajebistych scen miłosnych z Olcią xDD

    OdpowiedzUsuń
  30. kochamy Cię bardzo Klaudusia :* będę razem z wami już na zawsze :* jeszcze raz 100 lat <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego dobrego kochamy cie insk:(

    OdpowiedzUsuń
  32. jeju kocham :( Najlepszego misiu! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeju tak bardzo Cię kocham :( Najlepszego misiu! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochamy cię Dusia<3 Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  35. wszystkiego najlepszego Klauduś ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  36. "postaram się nadal w jakiś sposób być w waszym życiu (chociaż widzicie, że jest mnie coraz mniej - głównie przez prace i problemy)."- i na tym się poryczalam... właśnie uświadomiłam sobie że może nam kiedyś Ciebie całkowicie zabraknąć. Ja już ledwo przeżyłam to jak wylaczylas pierwszego aska. Klaudia staraj się wchodzić czasami na tiny z Ola... A tak z okazji urodziny chciałabym Ci życzyć zdrowia, szczęścia, przede wszystkim miłości z Ola, dalszego rozwoju inspluga, spełnienia wszystkich marzeń :)) I bardzo Cie prosze, nigdy o nas nie zapominaj! (większość z nas by tego po prostu nie przezyla)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham, sto lat ! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. najlepszego misiuuuuu <33

    OdpowiedzUsuń
  39. STO LAT,kochana! (Przepraszam,że spóźnione.)

    OdpowiedzUsuń