wtorek, 17 grudnia 2013

FCUK U

Generalnie dochodzą do mnie głosy, że ja i Ola jesteśmy wręcz hobby niektórych ludzi - niestety nie w dobrym tego słowa znaczeniu. Miło się wam stalkuje nas, a potem opowiada głupoty wyssane z palca?


Mnie plotki, które słyszę szczerze mówiąc dobijają. Ja Cię szanowałam za długo, ty nawet nie pozwalasz mi KUPIC KOTA OLI, BO TWIERDZISZ, ZE KUPUJE SPECJALNIE TAKIEGO, BO TY TAKIEGO CHCIAŁAŚ XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


DLATEGO MASZ TUTAJ DOKŁADKĘ ZDJĘĆ, DO KTÓRYCH BĘDZIESZ SOBIE ROBIĆ DOBRZE :)))))))))))))))) BO WIEM JAK BARDZO ZAZDROŚCISZ NAM SZCZĘŚCIA :) POZDRÓW SWOJĄ SIOSTRĘ :)


A my dziś zostałyśmy zaproszone na obiad do restauracji Andzi, gdzie było pysznie!
 Polecamy restauracje Vinci na Szerokiej



suróweczki!


kapuśniak












MIĘSO


który miś chce zestaw dla malucha?


Ola sobie wzięła naleśniki na deser :)



19 komentarzy:

  1. Ej, bo jak na to patrzę to głodna jestem XDD
    KC Was <3

    OdpowiedzUsuń
  2. mrr smaczne musiało być <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dusiaas <333 śliczna *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. JA CHCĘ ZESTAW DLA MALUCHA :(((
    ...
    Jezu jaka Klaudia piękna ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Klaudia piękna

    A Zgredzia to i tak p i z d a ♡ ♡ ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Klaudusia uśmiechaj się częściej, bo jesteś jeszcze ślicznijsza niż zawsze ;c Pozdrów Olcie i kotki i kocham cie ;)) I PAMIĘTAJ UŚMIECHAJ SIĘ, DLA NAS, DLA LF ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boszz kocham was !

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham was , piękne ;)
    Jestem uzależniona od was !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jadłabym :3 + piękna Klaudusia :Ee

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że razem wychodzicie i jesteście szczęśliwe ;3 śliczne zdjecia ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. To musiałyście nieźle pojeść, a pewnie Ola potem i tak głodna była XD ;*

    Dusia jesteś przepiękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjecia
    http://llonelyworld.blogspot.com/ z a p r a s z a m ! zapraszam
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Klaudia jesteś taka piękna i mądra że nie mam pojęcia czym sobie zasluzylismy że nazywasz nas swoimi misiami :( <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, mam pytanko. Jak robisz żeby przy zdjęciach były te ramki? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja lubię Twój blog! :)

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. UWIELBIAM CIE <33

    OdpowiedzUsuń
  17. Pysznie XDD

    zapraszam na http://xbeauty-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń