poniedziałek, 9 grudnia 2013

Mikołajki+Warszawa

Jak wielu z was pewnie wie, byłyśmy na weekend w stolicy. Urodziny koleżanki oraz spotkanie z wami. Nie będę się specjalnie rozpisywać na te tematy - powiem tylko, że było cudownie, bardzo dziękujemy wam za liczne przybycie, a opis całego wyjazdu zostawie Oli, która jutro albo pojutrze doda notke z dokladnym opisem wyjazdu ;)
Zamieszczam wam zdjęcia - z naszych mikołajek, z wyjazdu, spotkania lf i oczywiscie naszych kotków! Zdjęcia WAS niestety nie oddają tego ilu was było, bo były robione już po dłuższej chwili, ale naprawdę nie spodziewałyśmy się, że niemal cały korytarz pod kfc będzie zajęty :)







































12 komentarzy:

  1. gdzie kupilas kurtke ins?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko ja widze zdjecie, na ktorym sa zygi? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie sa żygi tylko rozwalony tort takżeee..... xd

      Usuń
  3. Ojej jestem na 2 zdjęciu♥♥
    Jeden z najlepszych dni w moim życiu♥
    Poziom i Insik najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Insik gdzie kurtkę kupilś :** ??

    OdpowiedzUsuń
  5. INS JAKA PIĘKNA <3 I OLA TEŻ :* SZKODA ŻE NIE MOGŁAM BYĆ Z WAMI NA SPOTKANIU :'(

    OdpowiedzUsuń
  6. Insik najpiekniejsza <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczneee <3 Szkoda że nie byłam na spotkaniu :/

    OdpowiedzUsuń
  8. ask.fm/lubieplackix1O17 grudnia 2013 11:13

    Śliczny kot i wgl wszystko sliczne. :3 <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nie mam marzenia by spotkać gwiazdę muzyki. Tylko Was. Wesołych świąt. <3
    /M3038

    OdpowiedzUsuń